22.8.2012 08:30 - 12:30

Millainen on venäläinen asiakas matkailijana? Pitävätkö stereotypiat paikkaansa? Mikä houkuttaa ja mikä koukuttaa? Matkailu- ja palvelumarkkinoilla on paljon tarjontaa, mutta millä ja miten erottautua massasta?

Tilaisuus on tarkoitettu matkailun, palveluiden, kulttuurin, hyvinvoinnin, viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille, tuottajille, yrityksille, kehittäjille…

Aamupäivän aikana kuulemme alustuksia ja esimerkkejä venäläisen asiakkaan tarpeista, erottautumisesta ja asiakaslähtöisyydestä. Neljässä eri teemaryhmässä pääset pohtimaan yhdessä asiantuntijoiden kanssa ratkai-sumahdollisuuksia, joilla palveluita voidaan kehittää entistä paremmiksi venäläisille asiakkaille sopiviksi.

Alustukset:
"Venäläinen matkailija". Kehitysjohtaja Miikka Raulo, Jyväskylä Innovation, Matkailun ja elämys-tuotannon osaamisklusteri (OSKE)
"Kuinka erottautua markkinoilla" / Mikko Matveinen (Tam, IBDM), PKAMK

Teemaryhmät:
- ostosmatkailu
- terveysmatkailu
- kulttuurimatkailu
- matkailuviestintä ja sähköisten ympäristöjen käyttö

Lisäksi tilaisuudessa esitellään tulevan syksyn kehitysprojekteja, koulutuksia, seminaareja. Jaossa myös oppaita ja julkaisuja.
Tilaisuus on maksuton.
Ilmoittautumiset 20.8.2012 mennessä ulla.raty@pkamk.fi
Lisätietoja: http://aki.pkamk.fi

Tilaisuuden järjestää PKAMK:n hallinnoima ESR- rahoitteinen AKI- arkipäivän käyttäjät yritysten innovaatiotoiminnassa Living Lab- hanke yhteistyössä KareliaExpert matkailupalvelu Oy:n sekä Uusien yritysten perustamisen tukeminen yrityshautomo-toimannalla(Tiedepuisto Oy)- ,KAUPAKS (Josek Oy) - , TG4NP- (Maakuntaliitto, PKAMK), Digiregion (PKAMK)-, Innovaatioassistentti (PKAMK)-, ja Hyvinvointialan Living Lab (TAMK)- hankkeen kanssa.

Kotisivu: http://aki.pkamk.fi

Kategoria:
Konferenssi ja seminaari
Kohderyhmä:
Yrittäjät ja ammatinharjoittajat
Kehittäjät, päättäjät ja rahoittajat
Sijainti:
Hall of Potential / NetWork Oasis, Tiedepuisto, Länsikatu 15
Joensuu