3.10.2012 - 5.10.2012

Syksyn tärkein digitaalisen median festivaali valtaa Tampereen Finlaysonin vanhan tehdasalueen 3.-5.10. Tapahtuma tuo yhteen alan rautaiset ammattilaiset, uudet startupit ja opiskelijat. Tule mukaan meininkiin, verkostoidu alan huippunimien kanssa ja inspiroidu esityksistä!

Tapahtuma alkaa keskiviikkona 3.10., jolloin akateeminen konferenssi ja monet workshopit täyttävät alueen tilat. Luvassa mm. Luovan markkinoinnin työpaja vieraanaan Varusteleka Oy:n visionääri Valtteri Lindholm.

Varsinainen konferenssi käynnistyy torstaina 4.10. elokuvateatteri Plevnassa Tero Ojanperän (Vision+) ja Saul Kaplanin (Business Innovation Factory) Keynote-esityksillä. Päivä jatkuu eri sessiossa, joissa aiheita ovat mm. Nokian ihasteltu PureView, pelialan kansainvälistyminen, KONY-ilmiö ja avoin data. Hienon päivän lopettaa ohjaaja Timo Vuorensola.

Perjantaina 5.10. kisataan 15 000 euron pääpalkinnosta LaunchPad Startupkilpailun live-finaalissa, avataan verhoa viihdekentän tulevaisuuteen ja perehdytään innovaatioalustoihin. Festivaalin päätöstilaisuudessa kuullaan Keynote-esitykset seuraavilta valovoimaisilta miehiltä; Jussi Hurmola (Jolla), Julien Fourgeaud (Scarlet Motors) ja Chris Vargas (PWC)


Unohtamatta bileitä! Verkostoidu keskiviikon Get Together -illassa Bar Skålissa ja juhli MindTrek -tyylillä legendaarisissa iltajuhlissa Hullu Poro ravintolassa!

Ohjelmakartan löydät tästä: http://mindtrek.org/2012/wp-content/uploads/2012/09/MindTrek-2012_Program_2709.pdf


Paikat täyttyvät - liput myydään nyt! http://www.eventilla.com/mindtrek2012/

295 e = 2 päivää
245 e = 1 päivä
85 e = Opiskelija 2 päivää
70 e = Opiskelija & Aamulehden kanta-asiakas

HUOM! Erikoistarjous startupeille 2 päivän lippu VAIN 85e ja ryhmäliput tarjouksella, yhteys: bertta@mindtrek.org


Tervetuloa mukaan!!

Lisätietoja

http://mindtrek.org/2012/

MindTrek 2012
Ideone Oy
Bertta Häkkinen
Producer
+358 45 877 4767
bertta.hakkinen@ideone.fi
bertta.hakkinen@mindtrek.org

Kotisivu: http://mindtrek.org/2012/

Kategoria:
Kansainvälinen tapahtuma
Kohderyhmä:
Yrittäjät ja ammatinharjoittajat
Kehittäjät, päättäjät ja rahoittajat
Kansainvälinen yleisö
Sijainti:
Finlaysonin tehdasalue
Tampere