12.12.2012 08:15 - 15:40

Minkälaisia ovat luovien alojen tulevaisuuden menestystarinat ja brändit? Miten ennakoit tulevaisuuden trendejä ja otat ne osaksi omaa liiketoimintaasi? Tule ravistelemaan toimintatapojasi ja tuulettamaan ajatuksiasi huippuasiantuntijoiden johdolla BrandDay–VisionDay -seminaariin Porin yliopistokeskukseen 12.12.2012.

Tulevaisuuden trendien ennakoimiseen kuulijoita haastaa yksi Euroopan tunnetuimmista futurologeista ja trendspottereista, Magnus Lindkvist (Pattern Recognition). Lindkvist on tämän hetken kysytyimpiä asiantuntijoita bisnesälykkyydestä, trendeistä ja tulevaisuusajattelusta puhuttaessa.

Tulevaisuuden yrittäjyyttä, liiketoimintaa ja paikan brändäystä käsittelevät kulttuuriyrittäjyyden näkökulmasta tutkija, konsultti Robert Govers (University of Leuven) ja professori Frank Go (Rotterdam School of Management).

Seminaaripäivä on suunnattu luovien alojen yrityksille ja muille organisaatioille sekä alan koulutusta ja tutkimusta toteuttaville.

Seminaarin järjestää Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö.

Yhteistyössä:
• Porin yliopistokeskus
• HITTI – Hyvinvointipalvelujen innovatiivinen johtaminen ja kehittäminen
• JOHDE – Tapahtumatuotannon johtajaosaamisen kehittäminen -hanke
• Culture Finland -kulttuurimatkailun katto-ohjelma
• Satakunnan korkeakoulusäätiö
• Satakunnan viestintäalan kehittämissäätiö
• Porin kaupunki

Kotisivu: http://tukkkpori.wordpress.com/2012/10/18/tulevaisuuden-menestystarinat-brandi-ja-visiointipaiva-12-12-2012-porissa/

Kategoria:
Konferenssi ja seminaari
Kohderyhmä:
Yrittäjät ja ammatinharjoittajat
Kehittäjät, päättäjät ja rahoittajat
Sijainti:
Pohjoisranta 11 A
Pori