21.11.2013 10:00 - 16:00

Muotoiluosaamisella on merkitystä liiketoiminnallesi.

Nyt on aika kasvattaa yrityksesi muotoiluosaamista! Unohda se ainainen Aalto-maljakko ja keskity sen sijaan olennaiseen!

Tuotteiden teknologisilla ominaisuuksilla ei tänä päivänä usein enää erotuta vaan
kilpailukyky rakentuu yhä enemmän asiakas- ja palvelulähtöisyyteen. Muotoilun tulee olla vahvempi osa liiketoimintaa. Erottuvuus syntyy mm. mielikuvatekijöiden, ulkonäön ja käytettävyyden kautta. Tällöin yrityksellä on myös parempi mahdollisuus hinnoitella tuotteet ja palvelunsa uudella tavalla.

Tule etsimään uusia näkökulmia jotta yrityksesi voi vastata talouden haasteisiin ja kiristyvään kansainväliseen kilpailuun. Käyttämällä muotoilua oikein osaamispääomana parannat yrityksesi kykyä erottautua kilpailijoista ja lisätä omaa kilpailukykyäsi.

PÄIVÄN OHJELMASSA mm:

- Visuaalisen ilmeen merkitys: Pekka Piippo, Luova johtaja, Hahmo Design
- Tilan muotoilu osana menestystä: Marko Paananen, Sisustusarkkitehti
- Tuotekehityksen uudet tuulet ja mahdollisuudet: Reijo Markku, Vuoden teollinen muotoilija 2013, toimitusjohtaja Design Reform
- Palvelumuotoilu liiketoiminnan kehittämisessä: Puheenvuoron pitäjä vielä avoin
- Muotoilun strategiset mahdollisuudet: Eero Miettinen, Aalto yliopisto

Muutokset mahdollisia.

Seminaari on suunnattu pk-yrityksille.

Seminaari on maksuton ilmoittautuneille, mutta paikalle saapumattomille (no-show) laskutetaan 80€ + alv 24%.

Ilmoittautumiset 14.11. mennessä: http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1079456&chk=BUK5SUYX

Tervetuloa!

Kategoria:
Konferenssi ja seminaari
Kohderyhmä:
Yrittäjät ja ammatinharjoittajat
Kehittäjät, päättäjät ja rahoittajat
Sijainti:
Hotelli Laajavuori
Jyväskylä