Tiistai 11.12.2012 10:42

Digita Oy järjestää 6.-14.2.2013 CampBerlin –innovaatioleirin 15 opiskelijalle Saksan tv-toiminnan keskittymässä Berliinissä. Opiskelijoille annetaan tehtäväksi rakentaa viikossa konsepti, joka tuo käyttäjille seuraavan sukupolven tv-kokemuksen.

Digita Oy järjestää 6.-14.2.2013 CampBerlin –innovaatioleirin 15 opiskelijalle Saksan tv-toiminnan keskittymässä Berliinissä. Opiskelijoille annetaan tehtäväksi rakentaa viikossa konsepti, joka tuo käyttäjille seuraavan sukupolven tv-kokemuksen.

”Haemme uutta, ennakkoluulotonta näkemystä netin ja television liittoon. Digita haluaa olla innostava uusien mahdollisuuksien avaaja, ja tv-alan suuri murros korostaa niiden merkitystä, niin meille, asiakkaillemme kuin television käyttäjillekin.” kertoo Digitan toimitusjohtaja Sirpa Ojala.

Haku on avoin. Mukaan otetaan opiskelijoita, joilla on tv:n, netti- ja pelituotannon, markkinoinnin, johtamis- ja käyttäytymistieteiden pohjalta palava intohimo uusiin innovaatioihin.
CampBerlin on suunniteltu ja rakennetaan yhdessä 15/30 Researchin Markus Keräsen ja RayQ:n Ville Lähdesmäen kanssa.

”Ne hiljaiset signaalit, jotka ovat näkyvissä nyt, saattavat muuttaa internetin ja tv:n liittoa paljon ajateltua nopeammin ja yllättäviin suuntiin. CampBerlin vie tutkimustietoa nyt suoraan tuotekehitykseen”, 15/30 Researchin Markus Keränen valottaa.

Hakuohjeet: www.campberlin.fi

Lisätietoja:
Digita, Vesa Erkkilä puh 040 548 17 39 vesa.erkkila(at)digita.fi
Insano, Marko Kulmala puh 050 466 66 65 crew(at)campberlin.fi

Lähde: Digita Oy:n tiedote 26.11.2012 (lue koko tiedote)

« takaisin