Tervetuloa 2.12 Musiikkitalolle inspiroitumaan ja hakemaan oivalluksia!

Tule kuulemaan asiakaskokemuksen merkityksestä sekä rahoitusmahdollisuuksista luovien alojen yritysten kehittämiseen ja kansainväliseen yhteistyöhön!

KEYNOTE-puhuja Tuija Seipell kertoo esimerkein ja selväkielisesti yhtenäisen asiakaskokemuksen luomisesta ja tuo esiin ideoita ja käytäntöjä, joita kuulijat voivat hyödyntää omassa työssään.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy ma 25.11. Ilmoittautua voit tästä linkistä.

“Kun asiakaskokemusta aletaan yritysten ja organisaatioiden sisällä todella ymmärtää ja aidosti arvostaa, siitä hyötyvät kaikki: asiakas, yritys, työntekijät ja omistajat.”

Tuija Seipell vierailee myös Mikkelissä Aalto-yliopiston Pienyrityskeskuksessa ja tarjoaa henkilökohtaista sparrausta 4.12. Lisätietoja: kaija.villman(at)aalto.fi ja tästä linkistä.

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Varmista paikkasi nyt!

Lue TEEMA-tapahtuman lisätiedot sivuiltamme.

Lue myös Seipellin blogikirjoitus aiheesta.

 

 

 


Kuka?

Tuija Seipell on Suomessa syntynyt, mutta Pohjois-Amerikassa jo 30 vuotta asiakaskokemuksen, designin ja kaupan alalla uransa luonut yritysjohdon konsultti, puhuja ja kirjoittaja. Hän on myös maailman luetuin suomalainen bloggaaja. Seipell on jo kahdeksan vuoden ajan ollut www.thecoolhunter.net–blogin pääkirjoittaja, jossa kuukausittain yli 2.5 miljoonaa lukijaa seuraa designin, arkkitehtuurin ja pop-kulttuurin ilmiöitä, ja jossa suosituimpien artikkeleiden lukijamäärä hipoo kahdeksaa miljoonaa.
 
Lisätietoa Seipellistä:
www.tuijaseipell.com
www.thecoolhunter.net
 
Kuva: Anna Tervahartiala, Vapa Media
Sibelius-akatemia
Luova Tampere
Helsingin kaupunki
Jykes Seinäjoki
Aalto-yliopisto
Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Opetus- ja kulttuuriministeriö
Vipuvoimaa EU:lta
Euroopan sosiaalirahasto

Tämä tiedote on lähetetty Luova Suomi uutiskirjeen tilaajille. Mikäli haluat poistua postituslistaltamme, lähetä asiasta sähköpostia osoitteeseen luovasuomi.viestinta(at)aalto.fi.