Tuomo Karvonen • Keskiviikko 27.11.2013 11:09
kuva

Lisensoinnin, tuotteistamisen ja brändiyhteistyön saloja avaava Lisenssi=Bisnes-seminaari järjestetään jälleen 23.1.2014 Helsingin Astoria-salissa. Toista kertaa järjestettävän seminaarin teemoja ovat tänä vuonna mm. urheilu, musiikki, matkailu, laki ja kirjallisuus.

Tunnetun hahmon, tarinan tai brändin voi hyödyntää monin eri tavoin. Toisen keräämää mainetta voi hyödyntää myös oman yrityksen vetonaulana. Tunnettuun brändilogoon yhdistettynä oman tuotteen kysyntä voi kasvaa huimiin mittoihin ja kulttihahmostakin voi tulla uusi suursuosikki. Lisensointi ei myöskään rajoitu animaatioihin ja angrybirdseihin, vaan brändejä voi yhdistää yllättävilläkin tavoilla. Juuri lisensoinnistahan on kyse Citroënin Picasso- ja Conversen Marimekko-mallistoissa ja jopa ikonisessa Che Guevara -valokuvassa, joka koristaa lähes kaikkia kuviteltavissa olevia tuotteita.

Tänä vuonna puheenvuoroja kuullaan niin musiikista, urheilusta kuin matkailusta ja sopimuksistakin. Edustettuja brändejä ja yrityksiä mm. Manchester United ja muut huippuseurat, Mauri Kunnas, Särkäniemi, Michael Monroe, Mamma Mia! ja Kalevala Koru. Tule kuulemaan, miten pienestä tarinasta kasvatetaan menestystuote ja mitä kaikkea lisensoinnin maailmaan mahtuu. Luvassa uusia oivalluksia, kullanarvoisia vinkkejä ja tiukkaa asiaa!
 
Osallistu myös iltatilaisuuteen seminaarin jälkeen!

Ohjelma nähtävillä osoitteessa www.lisenssibisnes.fi. Ennakkoliput nyt myynnissä!

Lisenssi=Bisnes-seminaarin järjestäjää Luovan talouden agentit ja managerit AGMA ry.

« takaisin