Lauantai 6.3.2010 15:28

Creative Lapland –seminaari 21.4.2010 Rovaniemellä ruotii rennon letkeästi matkailun ja elämystalouden ilmiöitä monesta näkökulmasta.  

Tänä vuonna seminaarissa suunnataan katse asiakkaaseen. Kuinka asiakkaat otetaan mukaan palvelujen suunnitteluun ja markkinointiin? Mitä tekemistä elämystaloudella, sosiaalisella medialla ja palvelumuotoilulla on asiakkaan kokemuksen kanssa?  

Co-Creating Meaningful Brand Experiences

Elämystalouden maailman kärkinimiin lukeutuva David Norton (USA) kertoo käytännön esimerkein kuinka luodaan merkityksellisiä ja yrityksen brändiä tukevia asiakaskokemuksia. 

Travel 2.0 - Strategy and Tactics for Social Web Activities in Travel and Tourism

Martin Schobert (Itävalta) valottaa onnistuneiden ja varoittavienkin esimerkkien kautta miksi ja miten sosiaalista mediaa kannattaa hyödyntää aluetason markkinoinnissa. 

Something to phone home about

Stefan Moritz (Ruotsi) antaa selkeitä käytännön vinkkejä palvelumuotoiluun ja tuo mukanaan havainnollistavia esimerkkejä maailmalta. 

Seminaaripäivän huipennuksesi osallistujat valitsevat Rovaniemi Design Weekin 24-tunnin designkisan voittajan. Illaksi tarjotaan moniaistinen ja –alainen kattaus. 

Kaikki tämä hintaan 190€. 

Seminaarin järjestää Matkailun ja elämystuotannon klusteriohjelma, jota toteuttavat osaamiskeskukset Lapissa, Savonlinnassa, Jyväskylässä, Turussa ja pääkaupunkiseudulla. 

Hotelli Santa Claus, Rovaniemi.

Seminaarikieli on englanti. Tutustu ohjelmaan, puhujiin ja ilmoittaudu mukaan tästä.

« takaisin