Creative Lapland –seminaari 21.4.2010 Rovaniemellä ruotii rennon letkeästi matkailun ja elämystalouden ilmiöitä monesta näkökulmasta.
Tänä vuonna seminaarissa suunnataan katse asiakkaaseen. Kuinka asiakkaat otetaan mukaan palvelujen suunnitteluun ja markkinointiin? Mitä tekemistä elämystaloudella, sosiaalisella medialla ja palvelumuotoilulla on asiakkaan kokemuksen kanssa?
Elämystalouden maailman kärkinimiin lukeutuva David Norton (USA) kertoo käytännön esimerkein kuinka luodaan merkityksellisiä ja yrityksen brändiä tukevia asiakaskokemuksia.
Martin Schobert (Itävalta) valottaa onnistuneiden ja varoittavienkin esimerkkien kautta miksi ja miten sosiaalista mediaa kannattaa hyödyntää aluetason markkinoinnissa.
Stefan Moritz (Ruotsi) antaa selkeitä käytännön vinkkejä palvelumuotoiluun ja tuo mukanaan havainnollistavia esimerkkejä maailmalta.
Seminaaripäivän huipennuksesi osallistujat valitsevat Rovaniemi Design Weekin 24-tunnin designkisan voittajan. Illaksi tarjotaan moniaistinen ja –alainen kattaus.
Kaikki tämä hintaan 190€.
Seminaarin järjestää Matkailun ja elämystuotannon klusteriohjelma, jota toteuttavat osaamiskeskukset Lapissa, Savonlinnassa, Jyväskylässä, Turussa ja pääkaupunkiseudulla.
Hotelli Santa Claus, Rovaniemi.
Seminaarikieli on englanti. Tutustu ohjelmaan, puhujiin ja ilmoittaudu mukaan tästä.